Ресторантьорите намират нови начини да привличат клиенти – обслужване „на крак“

0
136
Заведение
Снимка: Pixabay

Ресторантьорският бранш, като един от най-засегнатите сектори вследствие на епидемиологичните мерки, примамва своите клиенти с консумация на храни и напитки „на крак“. В много ресторанти и барове мястото, където клиентите биват обслужени, са пушалните и летните градини на заведението, заградени с найлони. Хората изпиват набързо своето питие и хапват прави, вместо седнали удобно на столове и маси.

Със заповед в края на ноември всички звената за хранене бяха затворени с цел да се ограничи разпространението на коронавирус. За да успее да преживее кризата, бизнесът на ресторантьорите започна да търси варианти, за да оцелее. Поръчките за вкъщи като първи спасителен вариант разшириха своя обхват. Освен по телефона, всеки желаещ може да мине да си закупи лека разядка, сандвич, мезе на скара, салати, алкохолни и безалкохолни питиета, които да консумира по време на разходка. Особено предпочитани през зимните месеци са горещият шоколад и греяното вино. 

Пред част от ресторантите са изкарани директно витрини с предлагани вътре храни и напитки с цел да се избегне влизането на хора в търговските обекти, съобщават в свое проучване „Монитор“. На местата, обозначени за обслужване на клиенти, се спазват всички изисквания – има поставени дезинфектанти, избягва се струпване на хора като се допускат не повече от двама души. Не се наблюдава и образуване на опашки.

Ресторантьорите са засилили своето присъствие също така и в онлайн пространството, предлагайки бюджетни обедни менюта и така наречените сетове. Някои са взели пример и от кръчмите по родното Черноморие, изкарвайки директно менюта, написани на голяма дъска, за да могат минаващите бързо и лесно да се ориентират и да поръчат.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments