Модните дрехи и аксесоари са най-търсените продукти сред българските потребители в интернет през 2022 г.

0
94
Дрехи
Дрехи. Снимка: Pixabay

Близо 2% увеличение на предлагането на продукти в категория „Мода“ отчете платформата за онлайн търговия OLX за 2022 година. Обявите, свързани с модни артикули, са и най-посещаваните в сайта, въпреки ръста в цените на този тип стоки – с 15% спрямо предходната година.

Най-високо увеличение на средната цена бележат леките автомобили, лодките и караваните, чиято стойност е с близо 50% повече. Тенденцията е подобна и при услугите. Обявите от категория „Недвижими имоти“ отчитат ръст на цените от близо 30%. Наблюдават се и категории, в които продуктите се предлагат на по-ниски цени на годишна база. Най-осезаемо е поевтиняването на детските и бебешките стокис 46%, следвани от артикулите за дома и градината, които бележат близо 7% спад на цените.

През последната година, най-активни от гледна точка на следене на обявите са били потребителите в категория „Електроника“, следвани от тези в „Дом и градина“ и „Коли, каравани и лодки“. Именно електрическите тротинетки отбелязват най-много търсения в платформата за разгледания период – над 83000. От гледна точка на услугите, най-голям брой потребители са проявили интерес към за наемане на бус – с близо 18600 търсения за цялата 2022 г.

Забелязва се ръст от 22% в предлагането на услугите за търсене на работа през анализирания период. Тенденция за подобно увеличение отбелязват и продуктовите категории. Сред тях се нареждат „Дом и градина“ – с 6,5% и „Спорт, книги и хоби“, с близо 6% повече.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments