Куриерите ли са новите джуджета на Дядо Коледа?

0
126
Подаръци. Снимка: Pixabay.
Подаръци. Снимка: Pixabay.

Отчетен е сериозен ръст в търговията онлайн, към която са се преориентирали голяма част от потребителите вследствие на първото извънредно положение март месец тази година, съобщават от „Bulgaria ON AIR“.

Въпреки своите резерви, една значителна част от хората, привърженици на „истинското“ пазаруване лице в лице, са се престрашили да пробват електронното, пълнейки своите виртуални кошници пред екрана на монитора. Проявявайки гъвкавост, масово търговците на стоки от различен характер също са прибегнали към този тип продажби. Това безспорно се е отразило благоприятно на месечните им обороти.

„Първоначално онлайн търговията беше насочена към IT продукти, електронни джаджи.“, споделя оперативният директор на един от онлайн магазините Стефан Коларов. Впоследствие обаче търсенето обхваща най-разнообразни продукти – от фитнес оборудване, през хранителни продукти, дрехи, обувки, техника, стоки ръчна изработка и т.н. Електронната търговия е предпочитана поради предимствата, които има. Тя спестява време и се осъществява изключително лесно, само с едно кликване на курсора на мишката.

Забелязва се увеличение и на плащанията с карта – с около 12%. За допълнителна безопасност на потребителите, някои търговци предлага безконтактна доставка. Или иначе казано – куриерите оставят пратката пред вратата на офиса или дома и изчакват докато клиентът си я получи, без да имат директен досег с него.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments