Кампанията на Тръмп стартира рекламен блиц срещу Байдън на стойност 10 милиона долара 

0
64
Президентът на Америка Доналд Тръмп
Снимка: Президентът на Америка Доналд Тръмп, Facebook

Кампанията за преизбиране на президента Доналд Тръмп стартира с масивен, многомилионен рекламен блиц срещу предполагаемия кандидат на демократите Джо Байдън в четвъртък, най-големият упражнен натиск срещу Байдън, след като пандемията от коронавирус удари Съединените щати, съобщава “Ройтерс”.

След като кампанията на Байдън започва собствена офанзива срещу Тръмп, настоявайки, че президентските избори през ноември трябва да се проведат под формата на референдум за избирането на републиканския президент по отношение на коронавирусната криза, екипът на Тръмп реши да насочи своите действия срещу Байдън.

“Кампанията на президента ще струва поне 10 милиона долара за реклами в цялата страна, които ще бъдат излъчвани по телевизионни канали, по билбордове на търговски обекти и онлайн”, сподели помощник, който говори при условие за запазване на анонимност.

Кампанията на Тръмп е насочена към обвинението към Китай за пандемията, което е послание, резониращо с много избиратели и използващо собствения запис на Байдън за Китай като начин да го атакува. Коронавирусната епидемия започна в китайския град Ухан, припомня изданието.

В една от рекламните си кампании Тръмп обвинява бившия вицепрезидент Байдън, че се противопоставя на ограниченията обявени от Тръмп през януари за пътуване на чуждестранни граждани, идващи от Китай, заявявайки, че е недопустимо Байдън да застава срещу страната си.

Кампанията на Байдън денонсира съобщението. Андрю Бейтс, говорител на Байдън, посочи, че по-рано Тръмп похвали Китай за справяне с епидемията от коронавирус през януари и февруари и го обвини, че „ужасно неправилно управлява най-тежката криза в общественото здравеопазване за повече от 100 години“.

Кампанията на Байдън е похарчила милиони за реклами по време на основния вот на Демократическата партия и се очаква да похарчи повече през следващите месеци, заедно със съгласувани политически групи. Освен това, вероятно около 1,7 милиарда долара да бъдат похарчени за реклами в надпреварата Тръмп-Байдън 2020, според Advertising Analytics и Cross Screen Media, които анализират и двете рекламни компании.

Откакто пандемията удари Съединените щати, над 70 000 американци са загинали, а над 30 милиона са се регистрирали за безработица – най-мащабната и най-бърза загуба на работни места в историята на САЩ.

Неотдавнашни проучвания показаха тежка надпревара между двамата, въпреки здравните и икономическите последици, причинени от пандемията. В последното проучване на Ройтерс – Ipsos, проведено в понеделник и вторник, 45% от американците заявиха, че Тръмп ще бъде по-добър в създаването на работни места, в сравнение с 32%, които смятат, че Байдън ще се справи по-добре с това предизвикателство. Като цяло неотдавнашната преднина на Байдън над Тръмп по същество е изчезнала, според анкетата.

Преди първите реклами да започнат да се излъчват, мениджърът на кампанията на Тръмп, Брад Парскейл, публикува туит, оприличавайки кампанията си за преизбиране на “Звездата на смъртта”, препратка към “Междузвездни войни” към космическа станция, която може да унищожи планета. Кампанията на Байдън посочи, че звездата на смъртта се взривява в края на филма от 1977 г., оригиналния филм във франчайза “Междузвездни войни”.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments