Кампания за раждаемостта предизвика недоволство

0
274
Кампания
Снимка: Max Pain, Facebook

Кампания за стимулиране на раждаемостта у нас предизвика обществено недоволство. Стигна се дотам, че 32-годишна жена се разходи по столичните улици по сутиен в знак на протест. Причината – слоганите на кампанията обиждали бъдещите родители, пише Bulgaria ON AIR.

Част от слоганите гласят: „Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на тиган“, „Бащинството те прави много по-привлекателен“, „Селфитата с деца събират повече лайкове“ и „Направи две черти“. Целта им е да насърчат по нетрадиционен начин раждаемостта у нас.

Широк обществен дебат се проведе и в социалните мрежи. Това предизвика и Кристина Домозетова да облече сутиена от времето, когато е била бременна и да позира пред сградата на сдружението, за да опровергае едно от посланията – то подсказва на жените, че от бременността ще има и други предимства.

Освен призивите, от сдружението организират и лекции за желаещите бебе.

Статистиката през последните години е тревожна – с всяка година се раждат с 1000 по-малко бебета от предходната. Ако през 1990 г. броят на родените е малко над 105 хиляди, то през 2018 г. те са почти наполовина.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments