Българи пестят от майстори в кризата, бум на продажбите на стоките за ремонт и градина

0
201
ремонт
снимка: Пиксабей

Бум на продажбите на стоките за ремонт и градината както в България, така и в световен мащаб се забелязва от началото на пандемията, заяви Андрей Евтимов, изпълнителен директорът на една от големите търговски вериги за такива стоки в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

Експертът коментира, че през първите няколко седмици на създалата се извънредна ситуация, веригата е отчела сериозен спад в продажбите и броя на потребителите с около 40%, заради притеснението и несигурността на клиентите от създалата се финансова криза. От друга страна най-голям ръст на продажбите отчитат стоките за градината, продуктите, свързани с козметичните ремонти, увеличени са и продажбите на осветителни тела

Евтимов отбеляза, че от веригата се стараят да привлекат клиентите си с промоции, защото в спадовете залежават продуктите за по-сериозни ремонти – плочки, ламинат и паркет. Гостът допълни в ефир, че клиентите са започнали да пазаруват по-бързо.
4-5% от продажбите в сегмента „направи си сам“ са онлайн, стана ясно от думите на му. Той отдава това на желанието на клиентите да пипнат и пробват стоката, както и да бъдат консултирани.

Според Евтимов от тенденцията за закупуване на стоки, които изискват майстори и специалисти за сглобяването и монтирането им, сега се връщаме обратно към истинското „направи си сам“.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments