„Златна фирма“ с позиция пред Искра.бг за дейността си и предлаганите услуги

0
407
"Златна фирма". Снимка: "Златна фирма"

В дигиталната ера, в която живеем, репутацията и прозрачността на бизнеса са от съществено значение. В тази връзка „Златна фирма“ се представя като платформа за издигане на най-добрите компании. От Искра.бг ви информирахме за интересни детайли относно проекта, но също така възникнаха и много важни въпроси, свързани с прозрачността и легитимността на фирмата.

От медията отправихме запитване към „Златна фирма“, но получените отговори от платформата представляват определена информация относно предлаганите услуги и критериите за участие. Според предоставената информация „Златна фирма“ е проект, който цели да отличи компаниите с висококачествени услуги в Европа, като фирмите трябва да имат висок процент положителни онлайн отзиви и определен брой отзиви от клиенти, за да се класират.

Въпреки получената позиция от „Златна фирма“, липсват конкретни отговори на някои важни въпроси, зададени от Искра.бг, като например детайлна информация за дейността на фирмата, ЕИК, информация за собствениците, контактни данни и други. Това може да предизвика съмнения относно прозрачността и легитимността на платформата.

Нашите въпроси към „Златна фирма“:

1. Каква точно е дейността на Вашата фирма?
2. Кога е създаден проектът и сайта?
3. Ще ни дадете ли повече информация относно – издавате ли фактури, ЕИК на фирмата, на който е регистриран сайта, коя фирма издава фактурите, телефонен номер на управителя.
4. Ако фирмата не е регистрирана в БГ, тоест не е българска, моля за информация за нея – в коя държава е регистрирана, адрес, ЕИК или релевантен номер за съответната държава и друга общественодостъпна информация.
5. Имате ли физически офис в български град и къде се намира?
6. Материалите за 199 лева – какво точно представляват?
7. Как се избира определена фирма за получаване на тези материали?

Отговорът на „Златна фирма“:

„Във връзка с разговора ни изпращаме пълна информация за проекта „Златна фирма“. Това е проект, реализиран в европейски страни, чиято цел е да отличи компаниите, които наистина предлагат висококачествени услуги. За да се класирате за този проект, трябва да бъдат изпълнени следните критерии:

– Имате поне 85% положителни онлайн отзиви, оставени от клиенти;
– Има поне 5 отзива от клиенти.

Едва около 10% от фирмите са в състояние да ги покрият. Единствено фирмите, включени в списъка, имат възможността да се възползват от персонализирани материали, които ще укрепят доверието на клиентите по отношение на услугите, които предлагате, като същевременно им потвърждават, че когато избират вас, вземат правилното решение. Включено в пакета:

– Златисто-черен трофей – с размери 20×20 см – в центъра има специален медал с 24-каратово златно покритие. Трофеят може да бъде поставен на бюро или окачен на стената;
– Емблема с гравирано лого – може да се постави например на служебен автомобил или на рецепцията във вашата фирма;
– Логото на „Златна фирма“, което ще можете да използвате както онлайн, така и в печатен формат на хартия, както изберете.

Използването на тези материали на най-видимите и достъпни места определено увеличава шансовете за спечелване на нови клиенти и същевременно задържане на съществуващите. Поръчката на тези уникални материали изисква еднократна инвестиция от 199 лева. За да използвате тези материали, моля, предоставете подробности за доставка чрез отговор на този имейл – телефонен номер и подробности за фактурата.“

Докато идеята на „Златна фирма“ да отличава компаниите с висококачествени услуги е похвална, липсата на яснота и прозрачност по отношение на самата платформа поставя под въпрос нейната надеждност. Преди фирми да решат да участват в такива проекти или да извършват плащания, е от съществено значение да извършат задълбочено проучване и да потърси допълнителна информация. Прозрачността и отговорността трябва да бъдат на преден план във всички бизнес начинания.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments