Влакът София-Бургас развил 135 км/ч при пътуването си днес

21
14269
Влак
Георги Гвоздейков пътува с влака за Бургас. Снимка: МТС
Влакът между София и Бургас, който днес пътува с модерните немски вагони, развил скорост от 135 км/ч в отделни участъци. Това написа служебният министър на транспорта Георги Гвоздейков, който днес пътува разстоянието между столицата и морето.
 
Ето какво написа той във Facebook:
 
„Удобно и комфортно пътуване с нормална температура във всеки вагон, заради климатичната система. Регулируеми седалки с промяна на ъгъла на тялото, контакт за ток на всяко място и автоматично отварящи и затварящи се врати между всеки вагон.

Светло поглъщащи прозорци, ограничаващи потока на светлината и топлина във вагона.

Видимо доволни и щастливи пътници, впечатлени от разликата в качеството на пътуване спрямо преди.
И не, влакът не закъсня!

Във всяка от определените за спиране гари пристигахме с предварение от 7-9 минути, което общо натрупано е 28-30 мин. актив. Влакът спазваше стриктно разписанието на тръгване от всяка гара!

Да, на няколко места скоростта е ограничена с цел безопасност, заради ремонтите по железопътната инфраструктура, но ще направим всичко по силите ни, тези ремонтни дейности да бъдат завършени дори и по-рано!

На други места и там където е позволено, влакът се движеше със 135 kм/ч!

Най-важното е, че хората са доволни и щастливи, а и оценяват това, което се прави за тях!“

Откраднали ароматизаторите в модерните немски вагони още в депото

21 Коментари

    • Максимално допустимата скорост по разписанията в БДЖ е 130км/ч.
      Ако се беше позаинтересувал малко министъра нямаше да приказва глупости!

    • В Португалия-най бедната държава в Евро съюза през 2008г.влаковете се движеха на места с 250км в час.
      Влаковете във Франция и Германия без коментар…Единбург-Лондон например
      за 4 часа се пътува..
      На този фон нашия с 135км е пълен ташак,могат да се хвалят само на някой който не е ходил по далече от Ихтиман

  1. Хората имат свръхзвукови влакове „стрели“, ние правим новини от няколко вагона втора употреба…. и чак министъра на транспорта се изказва с голяма гордост….. Мила моя майнольо. .

  2. За пред камерите всичко е цветя и рози. Истината е корупция. Днес се возих на влак. Беше София-Бургас, беше мръсен, имаше половин час закъснение, нямаше климатик и беше зверски задушно. Прозорците се отваряха с ключ от кондукторите на около 4 пръста.

  3. Много ме кефи, как в 10 различни статии се опитват да ни обяснят, как тоя влак едва ли не е нещо уау! Пътувал за 6 часа.. демек за колкото ВИНАГИ е пътувал експреса! 400км за 6 часа е комедия!

  4. Започнах работа в БДЖ през 1972 ,тогава разрешената скорост беше 120 км.За повече от половин век плюс15км.???

  5. При положение, че локомотивите „Шкода“ са с проектна скорост до 130 км/ч. как ги развиха тия 135 км/ч. не ми е много ясно??? 😆

  6. Колко сме доволни от вехториите на Европата. Утре няма да ги познаете вагоните щом ги подушат мангалите и нахлуят вътре с мръсотията си. А отвън ще ги отстрелят с камъни. Радувай се народе тъп !

  7. Те експресни влакове до 1989 година се движеща с такива скорости, но дойде т.н. демокрация и след 35 години отново има влакове движещи се с подобна скорост! Лошото е, че през тези години ние вървяхме назад, другите вървяха напред и дори обикновените им пътнически влакове се движат с по- висока скорост от горепосочената!

  8. АБЕ ИДИОТИ В ТАЗ ПУТКЕНСКА ДЪРЖАВА МЕНТЕ ПРАЯТ СИ МАЙТАП С МАЙТАПА КВИ ПЕТ ЛЕВА КВИ 135 КМ

  9. В Италия на пътнически се возихме постоянно със 150, а Фречия роса поддържаше 301 по целия път между Милано и Торино

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, напишете вашия коментар!
Моля, напишете името си тук