Високи оценки за организацията на 3-тия кръг от републиканското по мотокрос получи СК Киппен МХ Рейсинг Тийм

0
234
Киппен
Снимка: БФМ

Изключително положителна оценка получи СК Киппен МХ Рейсинг Тийм за перфектната организация на 3-тия кръг от Републиканския шампионат по мотокрос и добре изграденото изцяло ново трасе „КИППЕН“ край с. Кортен (община Нова Загора). Припомняме, че местният мотоклуб е домакин на състезание от родния шампионат в зрелищната дисциплина за пръв път. Гран при Киппен 2020 се организира съвместно с Българската федерация по мотоциклетизъм (БФМ).

Вчера се състояха свободните тренировки и квалификации в различните категории, съобщиха от Централата. Стартовият списък включва 97 състезатели, разпределени в класовете MX50, MX65, MX85, MX2, MX2 Junior, MX1, MX и MX S (за участници навършили 45 години).

Какво се случи в отделните категории на „КИППЕН“?

При най-малките мотокросисти от клас MX50 най-добро време в квалификацията даде Никола Мутафчиев (Панчо Рейсинг Тийм, КТМ) – 1:19.649 минути. На второто място се нареди Кристиян Андреев (МСК М6 Yamaha Рейсинг Тийм, КТМ), който остана на 5.581 секунди от него. Трети, с 8.719 секунди разлика е съотборникът му Никола Павлов (Husqvarna).

В клас МХ65 класирането в квалификацията оглави Венцислав Тошев (СК Мото Спорт Варна, КТМ) – 1:53.960. Само 0.207 секунди не достигнаха на надеждата на МСК М6 Yamaha Рейсинг Тийм Дани Цанков (Yamaha) за първата позиция вчера. Трети с 9.831 секунди пасив се класира Мартин Лалев (МСК Севлиево, КТМ).

В клас МХ85 най-добра обиколка на трасето в Кортен направи Християн Георгиев (СК Мото Спорт Варна, КТМ) за 1:44.915 минути. На 3.968 секунди от него втори остана пилотът на домакините от СК Киппен МХ Рейсинг Тийм Мирослав Димитров (Yamaha), следван от Живко Иванов (Елхово Рейсинг Тийм, КТМ), на третото място с 4.251 секунди разлика.

В клас МХ2 състезателите на местния клуб Жулиян Георгиев (KTM) и Николай Малинов (КТМ) нямаха никакъв проблем да оглавят класирането във вчерашните квалификации. Георгиев завъртя най-добра обиколка за 1:36.643 минути, а Малинов се нареди на второто място със само 0.375 секунди изоставане. Топ 3 допълни Хакан Халми (МСК Севлиево, КТМ) с 0.971 секунди. Безспорно заради малките разлики в челото тази категория ще е една от най-конкурентните и интересни и този сезон.

В клас МХ1 без изненада първи вчера стана Майкъл Иванов (МСК НСА Моторспорт, КТМ), който спря хронометрите на 1:37.536 минути. Втори е Георги Георгиев (СК Киппен МХ Рейсинг Тийм, Suzuki, +5.644 секунди), а трети – Ивелин Манев (МСК M6 Yamaha Рейсинг Тийм, Yamaha, +6.592 секунди).

В класовете МХ и МХ S за пореден път на стартовите решетки застанаха най-голям брой състезатели, съответно 22 в първия и 17 във втория. По традиция тук освен квалификациите, вчера се състоя и първият състезателен манш.

Първи в квалификацията на клас MX с 1:44.621 минути стана Григор Царев (JRC Моторспорт 2020, КТМ), следван от съотборниците в МСК M6 Yamaha Рейсинг Тийм Николай Колев (Yamaha, +0.856) и Людмил Александров (Yamaha, +8.403 секунди). В категорията на „по-старшите“ състезатели от MX S класирането в квалификациите оглави пилотът на домакините Васил Стоянов (Honda) с време 1:44.929 минути. Втори се нареди Атанас Петров (АМСК АИТ Рейсинг Тийм, КТМ, +0.562), а трети остана Николай Нанчев (СМК Пловдив Мотор Спорт, +1.999 секунди).

По информация на БФМ победата в първия манш грабна Григор Царев, който завъртя всичките 10 обиколки за общо време 20:01. 564 минути и финишира с аванс от над 1 минута пред Юлиан Райчев. На третата позиция с 1:06.429 минути разлика се класира Людмил Александров.

В клас MX S първият манш беше спечелен от Васил Стоянов, който успя да изпревари в края на последната обиколка лидера на колоната от старта Калчо Димов (МСК Диана Рейсинг, Kawasaki). Димов остана втори с На третата позиция завърши Николай Манчев ( СМК Пловдив мотор спорт, Ямаха).

Официалното откриване на Гран при Киппен 2020 е днес от 10:30 часа, а почти веднага след това ще се проведат и състезателните маншове във всички класове.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments