Новата стратегия на Burger King – използват мухъл, за да рекламират най-известните си продуктите

0
468
Хамбургер
Снимка: Скрийншот от видео на Burger King

Burger King използват мухъл в новата си рекламна кампания, свързана с така известния им бургер с телешко месо, пише „Sky News“.

Телевизионните реклами, излъчвани в Европа и САЩ показват как някой приготвя пресен бургер на фона на песента на Дайна Уошингтън „What Difference A Day Makes“, а след това се вижда как храната се разваля в продължение на 34 дни.

Веригата за бързо хранене подчертава твърдото си намерение да премахне изкуствените консерванти от продуктите си. Компанията заяви в пост в Twitter:

„Красотата на истинската храна се крие в това, че става грозна“.

Мухлясалият хамбургер е гарниран с лук, маруля, домат, майонеза и кисели краставички, като в никой от тези продукти не се съдържат изкуствени консерванти.

Веригата, базирана в Маями, Флорида, заяви, че вече не използва тези вредни вещества в продуктите си, предлагани в няколко европейски държави – включително Франция, Швеция и Испания, както и в около 400 от своите 7 346 американски ресторанта. Тази година тя планира да премахне консервантите от бургерите, сервирани във всичките й ресторанти.

Превод: Глория Йорданова

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments