НАП с нова електронна услуга, осигуряваща съдействие на потребителите

0
75
НАП
НАП. Снимка: Архив

Нова електронна услуга на НАП дава възможност на потребителите с персонален идентификационен код /ПИК/ или квалифициран електронен подпис /КЕП/ да потърсят съдействие, ако срещнат трудности или имат нужда от технически насоки, при ползването на определена услуга в е-портала на приходната агенция.

Иконката на „Подаване на запитване“ /жълт мегафон/ е видима в горния десен ъгъл на екрана след идентифициране на потребителя с ПИК или КЕП. При влизане в услугата, системата автоматично въвежда във формата за запитване електронен адрес от кода или от електронния подпис, с който се е идентифицирал клиента. Той трябва да попълни телефон за връзка, да избере от падащото меню вида на запитването, както и да опише накратко какво съдействие му е необходимо. За да е по-точно и ясно описанието, услугата дава възможност за прилагане на файлове, които трябва да са във формат „снимка“ – .jpg или .png.

След изпращане на заявката към НАП, системата автоматично изтегля информация за потребителя, начина на идентификация в е-портала, данни за използваните браузър и операционна система, които позволяват на служителите в приходната агенция да окажат бързо съдействие. На екрана на клиента ще се появи съобщение с потвърждение, а след това ще му бъде изпратен и имейл, че искането му за съдействие е прието, както и входящия му номер. Служителите на НАП разглеждат запитването и изпращат отговор до потребителя в рамките на деня, в който е постъпило, или до края на следващия работен ден.

Информация за новата услуга в Портала за електронни услуги на НАП може да се получи на телефоните на приходната агенция: 0700 18 700 или 02/9859 6801, на цена, съобразно тарифата на съответния оператор.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments