Министър Николова: Конкурси като Евровизия са чудесен начин за рекламиране на България като туристическа дестинация

0
97
Николова
Снимка: Министерство на туризма

Вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова се срещна вчера с Виктория Георгиева, която ще представя страната в предстоящото издание на Евровизия, съобщиха от пресцентъра на Министерството. На нея тя коментира:

„Чрез конкурси като Евровизия можем да достигнем до младата аудитория, която целево искаме да привличаме за пътувания в България. Благодарение на нейното участие имаме възможност да популяризираме както талантите у нас, така и разнообразните природни и културно-исторически богатства“

Според Николова участието на наши таланти в такива международно утвърдени конкурси са отличен вариант за маркетинг на България като бранд и туристическа дестинация. Тя допълни:

“Аз и екипът в Министерството на туризма търсим все по-иновативни дейности за привличане на повече чуждестранни посетители, които да отговарят на днешната реалност и променящите се навици на туристите, каза вицепремиерът. Конкурсът би могъл да бъде още една инициатива, чрез която да отправим послание към публиката, че България е сигурна и здравословна дестинация за пътувания дори по време на разпространение на COVID-19.”

Организаторите на конкурса информираха, че надпреварата има публика в цял свят, като финалът се гледа от повече от 200 млн. зрители в 42 държави. Според техни анализи България е фаворит за победа, което ще е възможност да се насочи вниманието към страната и тя да се позиционира като привлекателна туристическа дестинация. Министър Николова увери, че всяко начинание, което би имало положително влияние за работата и напредъка на отрасъла, може да разчита на подкрепа както от нея, така и от Министерството на туризма.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments