Министър Ангелкова остро осъжда всякаква проява на грубо отношение към туристи

0
86
Министър Николина Ангелкова
Снимка: Министерство на туризма

Ясни са подробности за конфликта между български хотелиер и израелски туристи в Слънчев бряг. Той е възникнал заради настояването на четирима чужденци – две жени и две деца да бъдат настанени веднага след пристигането им в 11 часа. От хотела обаче отказали това да се случи преди 14 часа, което довело до напрежение и висок тон. По време на скандала е присъствал представител на туроператора. Гостите вече са в друг хотел.

Това стана ясно след съвместна проверка на мобилните екипи на Министерството на туризма и на експерти от КЗП в хотел „Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин“. Те са инспектирали детайлно документите по резервацията на туристите. Експертите са подчертали, че професионализмът изисква уважително отношение към туристите – български или чуждестранни, независимо от ситуацията.

По време на проверката няма установени нарушения при документите за категоризация на хотела, съобщиха от пресцентъра на министерството.

„Остро осъждаме всякакви прояви на грубо отношение с туристи, тъй като подобни случаи влияят на имиджа на България. Никакви обстоятелства не могат да оправдаят това“, критикува министър Ангелкова.

От ресорното ведомство припомнят, че интересът за туризъм у нас от Израел е стабилен. През последните години дори се отбелязва устойчив ръст. Според данните в периода януари – май 2019 г. чуждестранните туристически посещения от Израел са 71 764. За миналата година броят им се повишава със 17,3 на сто спрямо 2017 г. до 244 146. През 2017 г. израелците посетили страната ни са били 208 594, което представлява ръст от 13,7%.

Припомняме, че по-рано днес стана ясно, че е арестуван управителят на хотела. Той се казва Иван Тодоров. Неприятната ситуация е станала на 5 юли в лобито на „Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин“. Тя беше заснета, а кадрите видяни от хиляди души. Видеото беше отразено и от информационните емисии на големите израелски телевизии.

Защитникът на Тодоров Димитър Москоянев определя клиента си като „жертва“:

„Те плюят ето това момиче, скандалът е жесток, плюят, хвърлят, собственикът на хотела влиза в същия момент и директно тушират напрежението като ги изведат от хотела, след това тя проявява въпросната агресия“.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments