КЗП: Сред най-честите оплаквания са за некачествено предоставени услуги и дефектни стоки

0
45
Димитър Маргаритов. Снимка: КЗП
Димитър Маргаритов. Снимка: КЗП

21934 писмени жалби и сигнали и 10 652 обаждания на телефоните на потребителя са получени в Комисията за защита на потребителите /КЗП/ през 2021 година. Това съобщи председателят Димитър Маргаритов в интервю за „DarikNews“. По думите му преобладаващите оплаквания са срещу некачествено предоставени услуги и дефектни стоки.

Приблизително 15% от подадените писмени сигнали и оплаквания се отнасят до компетентността на други институции, разкри Маргаритов. Според него въпреки големия им обем, Комисията се справя успешно не само с техническото им препращане до правилните адресати, а също и спомага за ефективното решаване на проблемите, за които гражданите са потърсили помощ от институциите.

Маргаритов посъветва гражданите да не се колебаят да се обърнат към КЗП дори когато не са сигурни дали въпросите, по които искат да потърсят съдействие, са в компетентността ѝ и увери, че ще бъдат предприети всички нужни действия, за да се окаже адекватна помощ по всеки проблем.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments