Как трябва да бъде рекламирана България като туристическа дестинация пред света?

0
53
Плаж
Снимка: Pixabay

Как трябва да се рекламира България като туристическа дестинация пред света? Това е много важна тема предвид на това, че сме на прага на летния сезон, а прогнозите за него не са никак оптимистични.

Според комуникационния експерт Пепи Димитрова най-печелившата стратегия е да успеем да разкажем за България с любов. Така, както го правят други държави.

Пред „NOVA“ Димитрова каза още, че когато се започне с рекламата за България, вече 25 години се влиза в една и съща спирала и тя е свързана с историческото наследство, крепостите, кукерите и т.н. А хората искат да разберат нещо ново и актуално за нашата страна. Затова трябва да се разкаже за позитивите и то с любов. А те според експерта са много.

От своя страна PR експертът Георги Малчев коментира, че трябва да бъдат давани на хората истории от нашата държава. За него това е, което се кутира най-много в момента. И именно историите са тези, които се търсят от туристите.

Малчев подчерта, че и българите, отивайки някъде в чужбина, търсят същата тази информация. Затова за него именно тя е важна.

Иначе на прага на летния сезон прогнозите за неговото протичане не са никак оптимистични. Според Съюза на собствениците на хотели в Слънчев бряг той е пред провал, защото няма договори с външни пазари и чуждестранни туристи. Така за поредна година браншът ще разчита на българи. През миналата година спадът, който е отчетен, е бил с 60%. Надеждите са през тази той да бъде ограничен до 30 на сто.

Освен това се очаква Гърция да бъде сериозна конкуренция на България за туристи. От 14 май нашата южна съседка отвори своите граници за посещения и свали голяма част от тежките ограничителни мерки заради разпространението на коронавируса.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments