Как „Отмъстителите“ помогнаха и на „Лего“

0
248
Играчки на
Играчки на "Лего". Снимка: Thayne Tuason/wikimedia commons

Моделите на супергероите и злодеите от филмите за „Отмъстителите“ на „Марвъл“ помогнаха и за увеличаването на продажбите на „Лего“ тази година, след като датският производител на играчки продължи с програмата си за инвестиции в Китай, Индия, интернет и изграждането на нови магазини.

„Лего“, която е известна с цветните си пластмасови играчки и конструктори, се върна към ръст на продажбите миналата година, след като десетилетията на постоянен растеж спряха рязко през 2017 г.

Компанията, чийто основен конкурент са „Барби Мател“ и „Хасбро“, обяви във вторник, че продажбите са нараснали с 4% до юни месец до 2.2 млрд. долара.

Нилс Кристиансен, който стана изпълнителен директор през 2017 г., заяви пред „Ройтерс“, че това съответства на амбициите на компанията за едноцифрен растеж през цялата година.

„И мисля, че ще постигнем това“, казва той. Според „Лего“ компанията има сериозен дял на най-големите си пазари, с двуцифрен растеж в Китай и едноцифрен растеж в САЩ и Западна Европа.

Но оперативната печалба е намаляла с 16% поради новите инвестиции.

„Движим се бързо към електронната търговия и към наистина специални преживявания за клиентите ни в продажбите на дребно. Това изисква повече от това, което можете да правите само в дигиталната сфера“, казва Кристиансен.

„В крайна сметка това е битка за времето, което децата имат, за да играят“, добави той.

Версиите на „Лего“ за героите на „Отмъстителите“ на „Марвъл“ като „Капитан Америка“, „Железният човек“ и „Танос“ бяха сред най-продаваните през първата половина на тази година, докато тематичните продукти на „Междузвездни войни“ и по-старите конструктори на компанията също са допринесли за успеха.

Въпреки пренасочването към онлайн продажбите, компанията планира да добави 35 магазина в Китай до края на годината, като общата сума ще бъде над 140 и близо 600 в целия свят.

Не можете да кажете, че физическото преживяване не е необходимо, само защото повече се купува онлайн“, казва Кристиансен, подчертавайки важността децата да тестват нови продукти в магазините. „Наистина е важно в страна като Китай, където трябва да изградите марката. Това е физически продукт.“

Кристиансен казва, че се надява проникването на „Лего“ в Индия, където понастоящем стоките се продават чрез трети магазини, ще повтори успеха от Китай, въпреки че все още не е решено дали компанията ще има собствени магазини в страната.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments