И полицията се разшета предизборно

0
51
И полицията се разшета предизборно
И полицията се разшета предизборно

От известно време насам почти ежедневно има акции на полицията в цялата страна. Те са насочени срещу купуването на гласове. Обиски, задържани, доказателства, сигнали и купеният вот е напът да изчезне, поне на теория.

Близките 15 години държавата не се сети да погне купувачите на гласове. Не се сети, защото не искаше, защото щеше да навреди на определени партийни интереси, защото Джипко Бибитков и агаряна Доган нямаше да имат полза от такива акции.

Държавата може да се справи с всичко, ако иска. Но ако не иска, резултатите от управлението на ГРОБ и ДПС за последните 15 години са очевадни. Мръсотия, мръсотия, мръсотия… и купени гласове!

През изминалите мандати на Джипко Бибитков обществото не помни толкова на брой и качество операции срещу купения вот. Как да помни като не е имало! Полицията беше впрегната да обслужва определени интереси и да гарантира партийния комфорт на Бибитката и агарянина.

Изведнъж се появява служебният министър на МВР Бойко Рашков и веднага се усеща, когато държавата започва да работи. Има още какво да се направи, но за толкова кратко време и това е нещо. Основното е да се изчегърка хаосът, който създадоха ГЕРБ и ДПС, и хората вярват, че и това ще стане. А после идва ред на други нездравословни за България типове като Гешев, Цацата, Пеевски, мутри и бизнесмени, покровителствани от предното управление.

Едно голямо браво на Рашков! Той има възможността не само да осуети купения вот, но и да върне доверието на хората в полицията. Ще стане трудно, но може да се направи! Не трябват единствено акции срещу купувачите на гласове, но и уволнения, разследвания и присъди. Родната полицията е пропита от корупция, некомпетентни кадри, послушни полицаи, обслужващи нечий интерес и продавайки се за някой алтън, както и от други нечестиви органзими в униформи.

И като споменахме корупцията, за пореден път, възникват някои интересни въпроси. Как така за толкова кратко време полицията осъществи N на брой акции срещу купувачите на гласове и то успешни? За една акция е нужна информация, след това информацията да се провери и ако е достоверна и има резон, чак тогава се прави акция. А това не става от днес за вчера! Нужно е време!

Това навежда на мисълта, че полицията е разполагала с тази информация предварително и това предварително може да се окаже, че от години полицията е знаела за купувачите на гласове, събирала е информация, но защо не е действала, при положение, че е можела да го направи и е трябвало да го направи?

Тоест, предните ръководства на МВР, започвайки от министъра, са имали данни и са можели да противодействат, но не са го направили. Това означава ли, че тези служители на МВР са покровителствали купувачите на гласове? Кой е дал разпореждане да не се „закачат“ купувачите на гласове? За кои партии са предназначени гласовете? Ще има ли повдигнати обвинения и на бивши служители на МВР? Ще бъде ли направена основна проверка на МВР, защото някои от „онези“ служители все още са в системата и трябва да бъдат изкоренени?

Нужна е сериозна чистка и то не само в структурата на МВР. Корупционният герберодепесарски октопод е обвил в пипалата си цялата държава и е време тези пипала да бъдат отрязани!

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments