Хотелиерът от Слънчев бряг: Израелските туристи просто ни предизвикаха!

0
230
Слънчев бряг
Снимка: Скрийншот от видео във Facebook

„Ситуацията е изкарана изцяло от контекста на случилия се инцидент.“

Това коментира управителят на хотел „Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин“ Иван Тодоров по повод конфликта между него и израелски туристи в Слънчев бряг. По думите му гостите са пристигнали на 5 юли около 11 часа. Те са попитали дали могат да бъдат настанени веднага.

„На рецепция им е обяснено, че могат да бъдат приети в 14:00 ч. Това е търговска практика в цял свят във всички хотели. Колегите ми са направили проверка на резервацията. Потвърдили са я. Любезно им е било обяснено, че трябва да изчакат. Предложено им било да си поставят багажа в багажното помещение. Оставили са го“, сподели Тодоров своята версия на историята пред „NOVA“.

След отказа чужденците започнали да се държат грубо, продължи той.

„Отишли са в бара на хотела, пили са напитки, но не са ги платили. Според тях сме били длъжни да ги настаним веднага. След около час ми се обади старшият администратор на рецепцията, за да ми съобщи за скандала. Около 12 -12:15 часа. Пристигнах в хотела, попитах къде са гостите. Беше им обяснено, че всичко е наред и просто трябва малко да изчакат. След това се опитах да изляза от сградата и тогава трите жени ми се нахвърлиха. Помолих колегите да се обадят на 112“, заяви Тодоров и добави, че полиция така и не е отишла.

Тодоров подчерта, че всичко е станало пред представител на туроператора. Той им превеждал. Потвърдил им, че нямат проблем с резервацията, а просто трябва да изчакат. След това израелките попълнили декларация на родния си език, че повече няма да буйстват и да създават проблеми в хотела.

Хотелиерът се извини на свидетелите на инцидента. Той попита защо някои неща не са били коментирани като:

„Колегата на рецепцията беше наплюта, обиждана, ругана, нагрубявана. Това не се каза. Израелските туристи просто ни предизвикаха“.

Те ни предизвикаха по всякакъв начин, изтъкна Тодоров. Той се надява никога повече да не се повтаря подобна ситуация, а ако има – полицията да реагира.

Скандалът беше коментиран и от старши камериерката Айше, която е присъствала на него. Според него досега не са имали толкова агресивни гости.

За конфронтацията стана ясно в петък. Тогава беше разпространено и видео, което беше видяно от хиляди. То беше излъчено и от информационните емисии на големите израелски телевизии.

Реакцията на министерството на туризма беше светкавична. Негови експерти и служители на КЗП инспектираха детайлно документите по резервацията на туристите. Те подчертаха, че професионализмът изисква уважително отношение към туристите – български или чуждестранни, независимо от ситуацията. По време на проверката няма установени нарушения при документите за категоризация на хотела, съобщиха от пресцентъра на министерството.

„Остро осъждаме всякакви прояви на грубо отношение с туристи, тъй като подобни случаи влияят на имиджа на България. Никакви обстоятелства не могат да оправдаят това“, критикува в петък министър Ангелкова.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments