Голяма дупка на Дунав мост при Русе: 7 коли са със спукани гуми

0
291
Дупка
Дупка. Снимка: Областна администрация - Русе, Facebook

Дупка с размери приблизително 30 на 40 см се е отворила в българския участък на Дунав мост при Русе. Тя е буквално на 100 метра от началото на моста в посока Румъния. Това съобщиха от Областната администрация в Русе.

Водачите на превозни средства трябва да шофират с ниска скорост и с повишено внимание в участъка. Причината за пропадането е остаряване на бетона на един от панелите, интензивният трафик, както и големите количества валежи през последните дни. Поради пропадането през нощта 7 автомобила са спукали гуми там.

Веднага след подаването на сигнал към директора на Областното пътно управление инж. Стамен Савов са предприети действия за обезопасяване на района. Мястото е сигнализирано и оградено със знаци, които указват проблемния участък.

Областният управител Драгомир Драганов е запознат със ситуацията, като на свой ред той е информирал всички компетентни институции и е в постоянен контакт с тях с цел избягване на по-сериозни инциденти по мостовото съоръжение.

От Областното пътно управление вече са възложили извършването на ремонтни дейности на пътноподдържащата фирма, като първо предстои опасната дупка да бъде залята с бетон и подсилена с метални елементи, а след това ще бъде и асфалтирана. Реално ремонтните дейности ще започнат в първия работен ден след празниците.

Към момента времето за преминаване през съоръжението не е удължено заради аварията. Според областния управител движението по моста понастоящем се осъществява безпроблемно и няма предпоставки за забавяне на трафика, поради пропадането. Създадена е необходимата организация за максимално улесняване на шофьорите.

Статистиката сочи, че само за последното денонощие през мостовото съоръжение в двете посоки са преминали близо 2800 автомобила, като традиционно голяма част от тях се пада на тежкотоварния трафик.

Кола е по таван след удар с пътен знак и дърво в Русе, а 20-годишна е в болница

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments