Чувствителните към цените купувачи в САЩ се възползват от ранни промоции на кибер понеделник

0
30
кибер понеделник
Онлайн пазаруване. Снимка: Пиксабей

В понеделник, когато започна най-големият ден за онлайн пазаруване в САЩ, търсещите отстъпки използваха своите телефони и лаптопи, за да се сдобият с електроника, дрехи, играчки, бижута, уреди и дори продукти за лична хигиена, пише „Агенция Ройтерс“.

Според Adobe Analytics интензивният онлайн трафик и транзакциите могат да доведат до рекордните 12 млрд. долара, похарчени от американските купувачи в киберпонеделник. Това би било с 5,4% повече от миналата година.

Търговците на дребно щяха да предложат средни намаления на цените на електрониката с 30% и на мебелите с 19%.

„Свидетели сме на много големи намаления“, коментира Вивек Пандя, водещ анализатор в Adobe Digital Insights, който следи данните чрез услугата Experience Cloud на Adobe за платформи за електронна търговия.

„Има потребители, които са много чувствителни към цените и съвестни, и които искат да се уверят, че получават възможно най-добрата сделка.“

Amazon (AMZN.O) започна да рекламира офертите си за киберпонеделника още в събота, към които спадат до 46% намаление на някои кухненски уреди Instant Pot, 37% намаление на някои блендери Vitamix и 35% на устройства на Amazon, включително 55-инчов телевизор Amazon Fire TV.

Walmart (WMT.N) , който иска да завладее пазарен дял, намали цените в неделя вечерта, присъединявайки се към тенденцията за ранни намаления от страна на търговците на дребно в големите дни за пазаруване.

Повече от половината онлайн покупки в понеделник вероятно ще бъдат направени от мобилни устройства, според Adobe, която твърди, че има достъп до данните за транзакциите на 85% от 100-те най-големи интернет търговци. През този празничен сезон транзакциите с мобилни телефони може за първи път да изпреварят покупките, направени от настолни компютри, казва Adobe.

Според Пандя в понеделник купувачите, които пазаруват в последната минута, могат да похарчат 4 млрд. долара само между 18:00 и 23:00 ч., „защото потребителите ще се притесняват, че отстъпките ще намалеят след това“.

Пандя заяви, че ще следи дали купувачите в празничния сезон в понеделник ще продължат да правят намаления при по-евтините стоки в категориите – модел, който е забелязал по-рано тази година.

„Тъй като хората поръчват подаръци за други хора, изглежда, че те се простират малко повече и се разточителстват“, смята той и допълва, че големите отстъпки на търговците на дребно може да им позволят да избегнат „заместването на по-евтини стоки“. Роб Гарф, вицепрезидент и генерален мениджър за търговията на дребно в Salesforce, който следи данните, преминаващи през услугата му за електронна търговия Commerce Cloud, заяви:

„Много търговци на дребно наистина намалиха нивата на запасите си, за да запазят капитала си и да увеличат маржовете.“

Гарф обясни:

„Рискът, който потребителите поемат в момента, когато чакат твърде дълго, е, че даден продукт може да не е наличен, когато решат да го закупят.“

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments