Чадър в Слънчев бряг ще струва 4 лева, Николов иска от Ангелкова реклама на Бургас

1
256
Бургас, плаж
Снимка: Архив

Чадър и шезлонг в Слънчев бряг това лято може да струват по 4 лева. За целта концесионната такса за плажа ще бъде намалена с 50%. Това стана ясно по време на срещата на министъра на туризма Николина Ангелкова с представители на сектора и кметовете на общини по Южното Черноморие, предаде „24 часа“.

Градоначалникът на Бургас Димитър Николов поиска регионът да бъде рекламиран като дестинация, която е защитена и има здравна сигурност. Той даде пример с Ямбол и Сливен, където всеки ден има нови положителни проби за коронавирус. В Бургас вчера са били направени 90 теста и всички са били отрицателни. Днес се очакват резултатите от други 100 проби.

„Бургаска област е най-близо, има голямо движение между нашите области и се надяваме бързо да затихнат тези огнища на зболяване, за да се чувстваме и ние в безопасност. Защото към днешна дата вече 3-4 дни в Бургас няма констатиран случай.“, каза Николов.

Зам.-председателят на Асоциацията на хотелиерите и ресторантьорите Веселин Налбантов пък поиска Слънчев бряг да бъде рекламиран като дестинация, която е свободна от COVID-19. Освен това той подчерта, че районът около курорта е изключително подходящ за лечение на белодробни заболявания заради уникалния си климат. Той акцентира на факта, че неслучайно именно там в България първо са били ликвидирани маларията и туберкулозата.

Хотелиери пък отправиха предложение за създаване на гаранционен фонд в туризма, в който да се заделят 10% от приходите в този отрасъл, като целта е да се избегнат фалити на бранша. Според председателя на Клуба на хотелиера Диана Колчева така ще се съберат около 3 милиарда евро. Те могат да се използват, за да бъдат подпомагнати бизнеси, които са изправени пред фалит.

Абониране
Известие от
guest

1 Comment
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments
123
123
3 години по-рано

еми най накрая трябва да разберат всички че ако не си помогнем взаимно никой няма да дойде да ни помогне но трябва да се гледа по мащабно , не с какво може да се допринесе не само за собствените ни гъзове като примерно отделен хотелиер , ресторантьор , земеделец… ами за всички който са във веригата – клиенти , персонал , дори случаен минувач . Защото както се видя че в световен мащаб няма развита държава която да може да функционира самостоятелно , но тенденциите може да се променят и трябва да помислим за бъдещето на целият цикъл в страната… Прочети още »