Близо 56 млн. лева са похарчени на „Черния петък“

0
20
Разпродажба
Разпродажба. Снимка: Pixabay

Приблизително 56 милиона лева са били похарчени покрай „Черния петък“, като стотици стоки на промоция изчезнаха в рамките на секунди, показва информация на една от многото платформи за електронна търговия в страната.

Тази година потребителите са добавяли в количката си средно три продукта от различни категории, което е с 50% ръст спрямо 2020 година. Управителят на клон на магазин за онлайн търговия у нас, Силвиу Гугуи коментира пред „Монитор“, че клиентите им са поръчвали от всички категории – от малки домакински уреди, през лаптопи, продукти за дома, играчки, стоки за лична грижа, дрехи и подаръци за наближаващите празници.

Потребителите са отделили средно по 430 лева за поръчките си по време на кампанията, което е ръст с около 61 на сто спрямо 2020 г.

Поръчките, направени през мобилни устройства достигат най-високото си ниво досега, съставлявайки 74,83% от общия им брой. Близо 1/4 от тях са били платени онлайн, най-големият процент досега, тъй като повече клиенти предпочитат да използват лесен и безопасен начин на плащане.

По време на кампанията онлайн магазинът отбелязва „Златната секунда“ в 09:22:26 часа – тогава са били поръчани 150 продукта в рамките на 1 секунда, а също и „Златната минута“ в 07:04 часа, когато своя нов собственик са намерили 1626 продукта. Най-голям брой поръчки са направени от София, Варна, Пловдив, Бургас и Русе.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments