Българският Червен кръст стартира свой чатбот във Viber

0
51
Кампания на БЧК
Кампания на БЧК. Снимка: БЧК

Българският червен кръст /БЧК/ стартира свой чатбот във Viber, съобщиха от организацията. Приложението ще предоставя и ще насочва към достоверна и актуална информация относно COVID-19 и процеса на ваксинация в страната, както и възможностите за достъп до професионални консултации по психосоциална подкрепа.

Такава всеки нуждаещ се може да получи чрез горещата телефонна линия с кратък номер 08001 1466. Приложението ще предоставя информация за хуманитарните каузи и активните благотворителни кампании на организацията и ще отговаря на най-често задаваните въпроси относно провеждането на курсове по първа помощ за кандидат-шофьори.

Чатботът е част от множеството реализирани дейности в рамките на инициативата „Ти решаваш“, по комплексната програма „Дейности в отговор на COVID-19 в България“, финансирана от Американската агенция за международно развитие /USAID/ чрез Глобалния апел на Международната Федерация на Дружествата на Червения кръст и Червения полумесец.

Инициативата „Ти решаваш“ на Българския Червен кръст има за цел да ограничи разпространението на COVID-19 в България, като същевременно подпомогне най-засегнатите от вируса общности и разшири ваксинационния обхват в страната.

Кампанията напълно уважава правото на всеки човек относно вземането на важното решение дали да си постави ваксина или не, като единствено предоставя надеждна, проверена и научно доказана информация по отношение на вируса и последствията от него, подчертаха от БЧК. В допълнение, от почти година, като част от инициативата се предоставя възможност за имунизация, чрез позиционирането на 5 мобилни ваксинационни пункта в различни краища на страната. 

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments