България рекламира туризма си на най-голямото изложение в Югоизточна Европа

0
76
Български рекламен щанд
Български рекламен щанд. Снимка: Министерство на туризма

България представи свой щанд на изложението International Fair of Tourism /IFT/, което бе открито днес в сръбската столица Белград. На събитието присъства министърът на туризма д-р Илин Димитров, който посети българския рекламен щанд с площ от над 100 кв.м. Тази година в него решиха да се рекламират седем представители на туристическия сектор и на общинските администрации.

IFT е определен като най-голямото туристическо събитие на територията на Сърбия и Югоизточна Европа. То е предназначено за масовата публика, но също така е обърнато към професионалисти в бранша. Борсата дава възможност за създаване на контакти с бизнес партньори, туристически организации и администрации.

Новината, че през юни тази година се очаква да бъде възобновена директната самолетна линия Белград-Варна, беше една от най-коментираните на българския щанд по време на първия ден от изложението.

В Сърбия министър Димитров се срещна с Любчо Яневски, директор на Националната агенция за насърчаване на туризма на Северна Македония. Двамата се договориха да обменят списъци на инфлуенсъри за популяризиране и онлайн промотиране на двете държави.

Сред дискутираните идеи беше обвързване на винените дестинации на двете страни. В момента туристите имат възможност да се насладят на вкуса на качественото вино в над 200 перспективни места в България и Северна Македония. Министър Димитров покани директора на агенцията за туризъм в съседната държава да посети България в края на май т.г., когато страната ни ще бъде домакин на 68-та сесия на Регионална комисия „Европа“ на Световната организация по туризъм към ООН.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments