Нови 8 отсечки са сертифицирани за измерване на средна скорост

С тях общият брой става 56

0
28
Тол камери за средна скорост
Тол камери за средна скорост. Снимка: АПИ

Още 8 отсечки от републиканската пътна мрежа са сертифицирани за секционен контрол за измерване на средната скорост на движение, след като преминаха задължителната първоначална проверка от Българския институт по метрология. С тях общият брой става 56. Новите отсечки са на АМ „Струма“, по път I-4, път I-5 и път II-55 и са на територията на областите Софийска, Търговище, Стара Загора, Велико Търново.

Списъкът с всички сертифицирани отсечки е публикуван на интернет страницата на Националното тол управление в секция „Въпроси и отговори“. Данните се актуализират за всяка нова отсечка, преминала задължителната първоначална проверка. Той съдържа информация за пътя, началната и крайната точка на участъка, както и връзка към карта с точното му местоположение.

Всички сертифицирани до момента от Българския институт по метрология отсечки са:

  • АМ „Тракия“: Вакарел – Ихтиман; Ихтиман – Вакарел; Цалапица – Радиново; Радиново – Цалапица;
  • АМ „Струма“: Сандански – Дамяница; Дамяница – Сандански; Българчево – Покровник; Покровник – Българчево; София – тунел „Мало Бучино“; тунел „Мало Бучино“ – София;
  • АМ „Хемус“: Девня – Игнатиево; Игнатиево – Девня; Белокопитово – Каспичан; Каспичан – Белокопитово;
  • АМ „Марица“: Любимец – Момково; Момково – Любимец; Момково – Свиленград;
  • Свиленград – Момково; Харманли – Любимец; Любимец – Харманли;
  • Северна скоростна тангента: Илиянци – Чепинци; Чепинци – Илиянци;
  • I-1: Слатино – Кочериново; Кочериново – Слатино; Жеглица – Срацимирово;
  • Срацимирово – Жеглица;
  • I-2: Струйно – Шумен; Шумен – Струйно;
  • I-3: Долни Дъбник – Телиш; Телиш – Долни Дъбник; Пейчиново – Горна Студена;
  • Горна Студена – Пейчиново;
  • I-4: Български извор – Сопот; Сопот – Български извор; Ряховците – Богатово;
  • Богатово – Ряховците; Сопот – Голец; Голец – Сопот; Богатово – Момин сбор;
  • Момин сбор – Богатово; Омуртаг – Пролаз; Пролаз – Омуртаг;
  • I-5: с. Тръстеник – с. Обретеник; с. Обретеник – с. Тръстеник; Одяланик – Тръстеник; Тръстеник – Одяланик; Полски Тръмбеш – Поликраище; Поликраище – Полски Тръмбеш; Поликраище – Самоводене; Самоводене – Поликраище; Казанлък – Ягода; Ягода – Казанлък;
  • II-55: Килифарево – Въглевци; Въглевци – Килифарево;
  • I-6: Беланица – Радомир; Радомир – Беланица.

Чрез камери в началото и в края на всеки участък се отчита времето, за което превозното средство изминава разстоянието, и се изчислява средната му скорост. Ако тя е по-висока от максимално допустимата според Закона за движението по пътищата, се регистрира и данните се предоставят от Националното тол управление на Министерството на вътрешните работи, което налага съответните санкции. НТУ и МВР работят съвместно за прилагането на ефективен контрол в подкрепа на пътната безопасност.

Присъединете се към нашия Телеграм

Клас прослужено време – ще бъде ли върнат за всички работещи?

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, напишете вашия коментар!
Моля, напишете името си тук