Наложеният платеж за плащане на пратки може да отпадне?

Според Габриела Руменова това е най-сигурният вариант за клиента

0
102
Куриер, доставка, кашон
Снимка: Pixabay

Заради засиления търговски оборот все повече онлайн магазини предупреждават клиентите си за възможни забавяния в доставките. Това заяви Габриела Руменова от „Ние, потребителите“ в ефира на „БНТ“, като призова за повече яснота и от страна на куриерските фирми.

Предупреждения още при поръчката

По думите на Руменова, при проверка в електронните магазини вече се виждат съобщения, които информират клиентите, че обичайните срокове за доставка може да не бъдат спазени. Според нея подобна практика е полезна, тъй като дава възможност хората да планират по-добре.

Тя добави, че и куриерските фирми трябва активно да уведомяват клиентите си, за да няма изненади при получаването на пратките.

Претоварени офиси и съвет към клиентите

Габриела Руменова посъветва потребителите да взимат поръчките си възможно най-скоро, тъй като офисите на куриерските компании са претрупани с пратки.

В същото време тя подчерта, че и куриерските фирми могат да помогнат, като организират по-дълго работно време и по-добра логистика в натоварените периоди.

Наложеният платеж – защита за клиента

На фона на дискусиите за отпадане на наложения платеж като метод на плащане, Руменова изрази мнение, че именно той е най-големият гарант за потребителя в България.

„Напоследък се говори за идеята да отпадне наложеният платеж, но за мен той остава най-сигурният вариант за клиента“, посочи тя.

Коректност и от двете страни

Според Габриела Руменова коректността трябва да бъде двустранна – както от страна на търговците, така и от страна на купувачите. Само при яснота, навременна комуникация и взаимно уважение онлайн пазаруването може да остане удобно и сигурно за всички.

Присъединете се към нашия Телеграм

Как товарната железопътна индустрия в САЩ стана по-замърсяваща от въглищните електроцентрали?

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, напишете вашия коментар!
Моля, напишете името си тук