Според съобщения, Instagram обмисля да пусне функцията си за кратки видеа Reels като отделно приложение, докато бъдещето на китайската собственост TikTok остава несигурно в САЩ, цитира „BBC“
Ръководителят на социалната платформа Адам Мосери информирал служителите за потенциалната стъпка тази седмица, според бизнес публикацията The Information, която цитира източник, чул забележките.
Компанията-майка на Instagram, Meta, не отговори веднага на запитване на BBC за коментар.
През януари американският президент Доналд Тръмп удължи с 75 дни срокът на TikTok да се съобрази със закона, подписан от тогавашния президент Джо Байдън, който изисква продажба или забрана на платформата.
По това време той предложи възможността за съвместно предприятие за управление на компанията, като заяви, че търси партньорство 50-50 между „Съединените щати“ и китайския собственик ByteDance. Но не предостави допълнителни подробности за това как това може да работи.
Администрацията на Байдън твърдеше, че TikTok, който има 170 милиона потребители в САЩ, може да бъде използван от Китай като инструмент за шпионаж и политическа манипулация.
Противниците на забраната цитираха свободата на словото като причина за запазване на платформата отворена. През 2018 г. Meta пусна самостоятелно приложение, наречено Lasso, за да конкурира TikTok, но то беше спряно по-късно.
За още новини вижте ТУК
Присъединете се към нашия Телеграм
Какво знаем за болестите, които са заразили повече от 400 души и са убили повече от 50 в Конго




