След обявеното за днес, 29 юни, планирано прекъсване на картовите услуги, в момента използването на физическите карти на Банка ДСК вече функционира нормално в страната. Това съобщиха официално от банката в ранния следобед.
Какво работи в момента:
- Плащанията с физически карти в магазини и търговски обекти се извършват успешно;
- Онлайн и мобилното банкиране отново позволяват достъп до управление на карти (блокиране, активиране, лимити);
- Дигиталните портфейли (Apple Pay, Google Pay) също са достъпни за част от потребителите.
Какво все още не е възстановено:
- Банкоматите на Банка ДСК остават извън строя – тегленето и внасянето на пари в кеш чрез тях все още не е възможно;
- Няма конкретен час за пълното възстановяване, но от банката обещават своевременно известяване.
Официално съобщение от Банка ДСК:
„Използването на физическите карти на Банка ДСК в страната работи нормално, с изключение на услугите на банкомати на Банка ДСК. Налични са и услугите, свързани с управление на карти в мобилното и онлайн банкиране. Ще Ви информираме при пълното възстановяване на услугите. Благодарим за търпението.“
Какво означава това за клиентите:
Ако планирате теглене на пари в брой, ползвайте банкомати на други банки (ако картата ви позволява това), или изчакайте ново известие от ДСК за възстановяване на собствените им устройства. За разплащания – можете да използвате картите си в обекти, включително чрез ПОС терминали на ДСК.
Клиенти, изпитващи затруднения, могат да се обадят на \2375 или 0700 10 375.
Присъединете се към нашия Телеграм
БНБ: Повече лоши потребителски кредити и сигнали за забавяне на БВП




