
В рамките на целенасочена кампания, организирана от Министерството на туризма и Националното туристическо представителство в Истанбул, страната ни заема централно място в списанието „Летният полъх на Milliyet“ – специален брой, посветен на ваканционни предложения. Изданието е отпечатано в 100 000 екземпляра и съдържа текстове, рекламни визии и фотографии, представящи Южното Черноморие като модерен център за СПА, културен и морски туризъм.
„Присъствието на България като единствена чуждестранна дестинация е ясен знак за засиления интерес от турския пазар и резултат от последователната ни работа по позиционирането на страната като близка, достъпна и конкурентна дестинация“, коментира министърът на туризма Мирослав Боршош.
Според Боршош, изборът на Южното Черноморие не е случаен – регионът съчетава морски климат, минерални извори, културни забележителности и добре развита инфраструктура, което го прави особено привлекателен за турските туристи. Министерството подчертава, че постигнатият резултат е благодарение на доброто сътрудничество между държавната и местната власт.
Milliyet, със своето разпространение в над 12 000 търговски обекта във всички 81 турски провинции, разполага и с мащабна дигитална аудитория чрез платформата Milliyet.com.tr и мобилното приложение e-gazete. Това гарантира широка видимост на кампанията и засилва позиционирането на България като дестинация за организиран туризъм.
Кампанията е част от по-широката стратегия на Министерството на туризма за насърчаване на входящия туризъм от съседни държави чрез медийно присъствие в авторитетни издания и съвместни инициативи с местни власти.
Присъединете се към нашия Телеграм


