Прокуратурата разпространи доказателства по делото срещу „ТАД Груп“

0
384
Тад Груп
Снимка: Прокуратура на Р България

Прокуратурата разпространи кадър от запис на камера за видео наблюдение от тераса на офис на „Тад Груп“, на който е бил записан разговор между търговския директор Георги Янков и Кристиян Бойков. Той е бил проведен на 15 юли между 14:05 и 14:15 часа – близо 5 часа след разпространението на откраднатата база данни на НАП в интернет пространството. В него Бойков споделя на Янков:

„Знаеш ли какво почвам да се замислям…тея неща дето съм ги изпратил и по медиите сега в момента никой няма да ги отрази…всичко ще приберат като информация за…ще си го приведат такова като информация за вътрешно ползване…ще умра от смях… това ще е най-жалко…ще бъде… ха…аз съм го пратил до BBC и до Reauters…така че…“

Отново същият ден между 19:39 часа и 19:42 часа (9 часа и 26 мин. след публикуването на информацията) Янков разговаря по телефона с непознат:

„да не говорим, че Бивол разполагат с информацията от две седмици… директно с Атанас Чобанов от Бивол се говори…имай предвид, че те не са пуснати всички…те са пуснати точно до медиите, за да ги верифицират, за да ги видят, че са верни и да видят за какво става въпрос…правителството трябва да си замине с всички… с всички“.

Тад Груп
Снимка: Прокуратура на Р България

Това са само част от доказателствата, които държавното обвинение разпространи днес. Оттам уточняват, че материалът е публикуван по повод протест на Апелативната специализирана прокуратура за определената мярка за неотклонение „парична гаранция“ на собственика на „ТАД груп“ Иван Тодоров и с разрешение на наблюдаващия прокурор.

Към момента е констатирано, че има неуспешни опити за нерегламентиран достъп до 49 търговски дружества. Относно личните данни на магистрати, такива са събирани основно за прокурори и следователи, а папката е със заглавие: “ Ne se chistiiiii“.

Прокуратурата публикува и част от свидетелски показания, които ще бъдат представени в цялост на Специализирания наказателен съд:

„Но все пак броят на клиентите е недостатъчен, затова не съм сигурен кой го предложи – И. или К., част от политиката на фирмата за набиране на клиенти да бъде тестването на сайтове на различни дружества без тяхно знание и впоследствие да ги набират като клиенти. Тази политика на фирмата се коментираше постоянно в офиса основно между И. и К., като двамата си говореха, че трябва да се изготви списък с най-големите български сайтове, които да бъдат тествани без знанието на техните собственици, като след това бъда привлечени като клиенти.“

Всички материали вижте тук

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, напишете вашия коментар!
Моля, напишете името си тук