Ще остане ли половин България без влакове, ако БДЖ даде златните си линии в частни ръце?
Най-лесното за частника, най-тежкото за държавата Проектът на Министерството на транспорта предвижда “либерализация” на железопътните превози. Зад този административен евфемизъм обаче стои план, който звучи като увод в социално-икономическа катастрофа: най-доходоносните линии на БДЖ – София–Пловдив, София–Бургас, София–Варна – да бъдат предадени на частни оператори. Останалото – всичко нерентабилно, занемарено и неизгодно – остава на … Продължете с четенето на Ще остане ли половин България без влакове, ако БДЖ даде златните си линии в частни ръце?
За да вградите този адрес, копирайте го и го поставете във вашия сайт задвижван от WordPress
Копирайте и поставете този код в сайта си, за да го вградите