Онлайн измами, фалшиви храни и подвеждащи етикети подкопават доверието на потребителите в ЕС
Фалшиви храни, подвеждащи етикети, онлайн измами и спад в устойчивото потребление сериозно разклащат доверието на европейските потребители, съобщават от Сдружение за достъпна и качествена храна. Това показват данните от Индикатора за потребителските условия на Европейската комисия за 2025 г. Според проучването: 45% от гражданите на ЕС са били жертва на онлайн измами; 66% са попадали … Продължете с четенето на Онлайн измами, фалшиви храни и подвеждащи етикети подкопават доверието на потребителите в ЕС
За да вградите този адрес, копирайте го и го поставете във вашия сайт задвижван от WordPress
Копирайте и поставете този код в сайта си, за да го вградите